petek, 25. september 2009

Analogno

No kot obljubljeno, bom updejtala, sliko iz analognega fotoaparata, danes sem dobila nazaj razvite slike, in moram reči da so nekatere kar dobro uspele, še posebej ker je bila to moja prva izkušnja z analognim fotoaparatom. Predstavljam vam eno sliko, ki mi je padla v oko, in sem kar navdušena nad njo, je skenirana, zato deluje nekoliko drugače kot jo sama vidim v živo, ni photoshopana, je kakršna je v originalu, skener je dobro ujel barve, neglede na to da je na začetku kazalo, da sploh ne bo preskeniral, vendar se je sprijaznil s tem, da bo pač moral če hoče ali ne.


Tukaj je fotografija, za zoom pritisni na sliko


Ja vem, da se opazi na dnu in na levi strani, malo bele barve,
vendar je to posledica skeniranja in ker nimam nobenega
programa za urejanje slik na očetovem laptopu bo tako kar
ostalo, se mi dopade, dobi malo privdiha .



Lp, Kaja


1 komentar:

  1. Čepraw tale raw analog verjanta ni sploh tolk slaba, če razvijanje filmov ne bi blo tolk drago bi ti skorej da priporoču da si kup analogca pa da z njim vad pa delej slike... :D

    Men je tale najljubša slika sebe kar sm jih kdaj vidu pa meu. Kr na steno bi jo dau, sam pol bi folk reku da sm samoušečn XD hahaha

    OdgovoriIzbriši